vineri, 3 iunie 2011

Fast Food pe drecu'

Urăsc oamenii nehotărâți !

Și nu vorbesc de nehotărâții la modu’ ce voi face pe viitor, inginer sau balerina. Nuuuuu, nici măcar de ăia care se gândesc dacă se cacă în următoarea oră sau nu, nici ăia nu mă deranjează.

Mă deranjează ăia de stau în față la fast-food 10 minute că-i coadă și când ajung să comande stau ca vacile în poiată.

- Iubiiii! Oare ce să luăm.!?

- Haide să luăm X.

- Nu, după X mă cac împrăștiat mâine, hai să luăm Y

Să nu mai zicem de ce portie, cât de mare... Și stă biata doamnă, se uită la ei și așteaptă dade s-or hotărî odată.

Și, deși nu se vede pe ea, că-i obligată să zâmbească, le-ar băga mâncarea aia prin anus în stomac. De aia îi zice “ Fast Food”, vii-stii ce iei- ceri- pleci drecu că-s alții la rând.

2 comentarii:

  1. Buna, iti scriu in speranta unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://w-filme.blogspot.com/ lasa-mi un comentariu cu titlul pe care il doresti si linkul. (Eu doresc titlul Filme)
    O zi buna iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. te-ai supt fraiere... ai grija ca suntem pe tine...

    RăspundețiȘtergere