sâmbătă, 7 mai 2011

Sex între țâțe

Și uite așa pâș, pâș am ajuns și la magnifica mea creație artistică. Adică porcăria asta de desen.




Acum’ ce explică desenul ăsta-i clar, e un fel de … clasicul “ Măria + Ion= LOVE ” de care ne batem constant pe toate trenurile, zidurile și alte locuri mai pocite din minunatul nostru ținut, România.

Să zicem că nu ai țâțe, biata de tine, te iertăm ce-om face cu tine, dacă tot ești băiețel poate te pricepi la fotbal, dacă ai și te tragi pe fese, eu sper să-ți cadă sau măcar să ți se lipească sfârcurile între ele, să-ți piară chefu’ de viață și să nu mai ai parte de sex până nu a înflori pula lu’ Osama bin Laden.

La un “google” pentru sex între sâni, o să dați de minunata doamnă de mai jos, bine, pe lângă multe alte articole despre cum să faci din țâțe vagin și cât de minunat e dacă-i fata transpirată.



Pe doamna, eu sincer aș împușca-o. Probabil o să se mire de ce o înșală bărbatul, a drecu cotoroanță. Și-a permis boul de barbată-so să o împroaște pe biata femeie fix între binoacle, așa cruzime eu nu-mi pot imagina, o adevărata bestie de bărbat.
Din ce în ce mai puține femei normale, orgasm numa cu slujbe, imaginația ți-o poți lăsa acasă în cui să nu superi fata. Oricum scopu’ sex-ului e procreerea, copiii se fac și-n poziția misionarului, nu cumva să ofensăm fata când îi pălești câte o pulă peste față când încerci vreo poziție nouă. Să nu-i perturbăm cumva astrele nimicindu-i orice șansă de orgasm. Asta în cazu’ în care e capabilă și stie ce-i ăla...frigidele drecu!

În ce lume am ajuns să trăim?! O să ies în spate să mă spânzur.



Acum să vă arăt și cum te bate Bărbosu’ dacă nu ești cuminte și scrii porcării pe net.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu