sâmbătă, 23 aprilie 2011

Absorbante…și toate vor fi bucuroase

N-am chef să vă scriu, oricum sunt aicea să mă amuz eu, nu să fiu maimuțoiul vostru așa că plm mă duc să-mi iau o bere.
Bun.., am bere. am constatat pe drum că eu urăsc reclamele la absorbante, o grămadă de pizde ciufute care după ce-și îndeasă un absorbant în pizdă devin brusc bucuroase și de ăla de alunecă ușor înăuntru și făcut de o femeie ginecolog, aluneca-mi-ați pe pulă. Dacă-s așa minunate vreau și eu vreo câteva să le împart la femeile de pe lângă mine poate or zâmbi mai des. Perfect, lista de moș, pentru femeile de le cunoști un bax mare de tampoane și-s happy tot anu, pentru pule câte o bere și-s fericiți 15 minute, apoi le zici ce o primit femeile și-s fericiți și ei tot anu că nu mai au pizde ciufute.



Nu-mi place ideea de sex în grup, nu mă refer la un bărbat și 2 urâte, mă refer la 1 femeie și 2 pule, nu-mi place nici să-mi imaginez senzația cum îmi atinge bilele părul de pe săculețele de ceai a lu’ ălalalt. Plus dacă fute ăla mai frenetic și te trezești cu necazu în fund, ehhh parcă gangbang-ul nu mai e la fel de amuzant.
Alta problemă existențială de o am eu e legată de hârtia igienică aia cu floricele pe ea de și miroase frumos. Sunt curios după ce te ștergi cu ea îți miroase găozu a primavera? Singur chiar nu-mi pot da seama și voluntari încă nu am găsit, nu înțeleg de ce, la așa fund de bebeluș de am eu.
Infractorii sunt printre noi,
La revedere !

4 comentarii:

  1. du-te ma aschilopatule, ce kkturi scrii pe aici.vai de capu tau ala in forma de ou ascutit:)) vba aia''tu cu prietena ta misca-te asa...'' tot asa ca saraca nu stie de capul ei.. fa un bine pentru populatia pamantului si nu mai scrie ca vine sfarsitul lumii...

    RăspundețiȘtergere
  2. cui nu-i place sa taca,celor ce le place sa citeasca si sa se amuze.imi place dura ce scri pe aici chiar esti tare k in totdeauna.cristina....

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi pare rău dar eşti varză. Şi nu te mai lăuda singur.

    RăspundețiȘtergere