sâmbătă, 16 aprilie 2011

The...’te spre pula mea

Nu știu cum se face că în ultima vreme toate filmele par să fie cel mai cel având în vedere titulatura. Nu cred că are rost să dau exemple, dar o fac, oricum drecu știe în ce peșteră ați stat până acuma: The Rite, The Mechanic, The Matrix, The Eagle, The Last Exorcism, The Expendables….. și lista continuă la nesfârșit.
Or fi toate așa bune? Or fi toate “ The one” ? Încă aștept unul să mă impresioneze, să cad de pe scaun, să-mi puște aorta de frica, să transpir sânge de la suspans, să mă cac pe…, ați prins voi ideea.

Acuma poate vă întrebați, toți cei 3-4 cititori ai mei, unde au dispărut țâțele, bucile și alte părți de mai atârnă, de prin monologurile mele, dar m-am hotărât să trec peste partea de “ femeile e curve și proaste” și mai ales peste “ bărbații e porci și insensibili “ și să vă vorbesc despre lucruri serioase. Lucruri care ne inconjoară, care sunt importante, dar pe care puțini mai au timp să le observe.

Mă uit în continuu pe lângă mine și văd ... ignoranță, prostie și poluare de toate felurile. Oare chiar am uitat să trăim? Se mai oprește cineva din goana după “ pâinea cea mai mare” , mai are cineva timp să privească în jur și-n urma lui? Fără să fi făcut exercițiul privirii, toți au un punct de vedere, păcat că l-au pierdut pe drum și-n final, multi nu mai știu ce susțin, toți vorbesc, dar să nu-i întrebi ce vreau să demonstreze.

Și uite cum de la filme și sex de prin alte posturi am ajuns să vorbesc despre viață. Nu că celelalte n-ar face atât de mult parte din viață, dar mi-a venit și mine vremea să întreb: În goana asta după bani și sex, totuși, pentru ce trăim? Și ce e viața fără sentimente ?

Alergând după o viață mai bună, n-am uitat să respirăm, altfel am fi murit. Rămâne însă de văzut, oricum, cât de vii suntem, chiar încă respirând.

Un comentariu: