joi, 5 mai 2011

Bunăciuni cu crengi păroase

Voiam azi să scriu despre sexul între țâțe, așa le zice la noi, nu sânișori, boobs sau mai știu eu ce diminutive. Am făcut și un desen drăguț. Da’ cum mă plictiseam oțâra în timp ce-mi debita capul tâmpenii, am dat o tură pe facebook, ca să nu zic piață, că doară e o piață la cum își aștern toate pizdele marfa și m-au luat dracii văzând minunea.

Dacă ești femeie și te întrebi ce să faci cu părul de pe mâini, ești o vacă proastă! Sincer, dacă îți pui întrebarea asta, am eu o funie unsă cu săpun și ți-o împrumut! Smulge-l, taie-l, rupe-l cu dinții în plm, numai nu-l lăsa acolo!

Trist când vezi o pizdă bună și plină de păr pe mâini. Pot doar să mă gândesc ce umor ciudat are Păpușarul, a făcut-o bunăciune, da-i prea proastă să poată fi sexi și într-un tricou.



Cu mâinile alea, să fie clar, să nu te miri că nu se ridică când o freci sau și mai grav, nu ai ce freca. Cu mâinile alea nu riști nici să faci un ceai, poate-l ornezi fără să vrei.

Dacă ești grasă, urâtă și proastă se schimbă puțin lucrurile, lasă-l liniștită să crească că nu-i nimeni curios. În cel mai bun caz, ai noroc și devii partea masculină dintr-un cuplu de lezbi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu