sâmbătă, 20 martie 2010

Acuma inainte de sarbatori un tip batea de zor covorul. La un moment dat trece un arab pe langa el, se opreste si zice: - aha, aha, nu vrea sa zboare !?.
Trecand peste bancuri am primit de ceva vreme un linck de la un prieten legat de relati si despartiri, mie mi se pare foarte exact si bine facut. Acuma am dat din greseala peste filmulet si tin sa il impartasesc. Cam asa se intampla in video:
http://www.youtube.com/watch#!v=mhxK2IOywVE&playnext_from=TL&videos=kKRI9Qe69VE&playnext=1
Trist dar cam asa sta treaba. Acuma trecand peste lucrurile triste, sa reluam noi treburile.
“Bunul renume al unei femei se datoreaza tacerii mai
multor barbati. (Maurice Chevalier)”
Foarte adevarat, eh nu chiar, unele doar ca au mai multa experienta ceea ce e bine, cred, unele au doar istorie fara experienta si asta chiar e trist. Zilele trecute am avut din nou onoarea sa intalnesc in oras un tip care desi era in tricou, caciula din cap nu-l deranja deloc desi restul muream de cald in gramada déjà formata. Dar frumusetea cere sacrificii, si asa era de dragut bietu mai bine si-ar lua o pancarda cu “vreau sa fiu bagat in seama”. Eu chiar nu pot sa-i inteleg, si acuma mai e un fenomen cu palarioarele retro la baieti care mi se par la fel de ciudate mai ales seara cand chiar nu ai de ce le purta. La fete e si mai ciudat incep sa vad din ce in ce mai multe cu o palarioara cam cat un mar prinsa undeva in cap, ma gandesc ca o fi agrafa, sau… De unde drecu sa stiu eu, poate ma lumineaza careva. In alta oridine de idei cam atata am avut de zis.
Licuriciul over…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu