marți, 9 martie 2010

Din lipsa de idei marete o sa va spun prosti.
Dupa un studiu indelungat si anevoios, da fix asa a fost, am observant ca baietii prefera sa discute intre ei cu “grasule”, “micutule”, “laba” sau traditionalul p… si de putine ori spunandu-si pe nume. Ai inteles coaie? Sau iti mai explic? Simplu si concis. Sti ca ti-e prieten si chiar nu conteaza un amical “mama ta e tigan” din cand in cand, sau un “ai o fata de numa o mama te-ar putea iubii”, nu deranjeaza pe nimeni. E un fel de ce mai faci iubi, ceva nou, sau, tot cu urata aia stai? Dac o si iubeste pe “urata” e perfect. Chiar dac nu e urata si toti am vrea sa o drupalim tot trebuie sa o faci urata. Dac ne certam nu e o regula sa stam juma de an “urandu-l pe celalalt”, ajunge o zi si vreo 2-3 suturi cu o bere dupa. Situatii care la femei se intampla extreme de rar sau deloc. Si nu mi se pare deloc ca am fi noi mai prost crescuti sau doar mai prosti din fire, doar mai relaxati. Am mai observant ca un barbat normal are intre 5-10 produse de intretinere, femeile au multe, unele pe care un barbat nici nu le recunoaste sau macar sa aiba habar la ce ar folosi. Si totusi, ce frumoase si copilaroase sunt, mergand pe idea bancului.
“ -Ba nevasta-mea e prea copil, eu nu mai suport!
-Pai cum asa
-Pai de fiecare data cand fac baie, vine pe la spate si-mi ineaca toata retustele.”
Cam atata prostie intr-o zi cred ca ajunge.
Pestisorul auriu terminat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu