luni, 8 martie 2010

Impins de o sticla de vin m-am gandit sa dau sfaturi fetelor. Va imaginati nu, eu, sfaturi he he. Baietii sunt motivati de ce aveti voi mai murdar o data pe luna, si o sa va minta si o sa se poarte frumos pentu ca sunt motivati, bine motivati dac sunte-ti si bunoace. Ce aveti voi acolo e foarte motivant, mai ales dac notiunea lui de sex in ultima vreme e o laba cum numai el stie. Asa si prin urmare ar trebui sa scapati de motivatie, nedumerite, sex o noapte intreaga si apoi puneti intrebari si stresati-l atunci cand e mai relaxat, dupa, dac nu va trimite intr-un loc mai intim e de bine. Nu il motivati si mai tare aratandu-i pe rand cate o jumate de san, cateva sfarcuri intarite, sper ca doar 2, si ceva mai moale prin chilotei. Asta o sa-l motiveze si mai mult deci o sa fie mai simpatic si mai dragalas. Dar eu unul nu as avea incredere in mine poate, “vorbeste vinul pentru mine”. Suntem fiinte tare simple, vrem sex la inceput, pe parcurs vrem si mai mult, si cand nu primesti, cauti. Dar nu totul se rezuma la sex. Ziceam mai zilele trecute, conteaza cum te face fata sa te simti ce-i drept dar, dac te simti numa pofticios si pofticios ramai cam naspa. Dezamagitor de-a dreptul, motivand sa gasesti alta ce-i drept. Dar de unde sa stie un politehnist ca mine cum e cu astea.
Bursucul argintiu catre soimu zbuciumat, terminat zzz bzzz

2 comentarii:

  1. "inpins", "finte" etc. Sarit-ai peste scoala generala politehnistule? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sarit eu peste multe, generala nu a fost una dintre ele, dar nici nu mai tin minte cum a trecut ce-i drept. No-i scrie eu foarte corect dar dac cineva totusi citeste si mai lasa si coment sunt multumit. Ms Anonim pt corectura :)

    RăspundețiȘtergere